安子

梵高先生
I Got You - Jack Johnson

也是我喜欢的

Primrose_Indie girl:

他是我最喜欢的民谣歌手之一.Jack Johnson的民谣总能让人感到舒心惬意,清新醇和。

这首I got you 是他新专辑《I Got You》的先发单曲.

歌词
Back when all my little goals seemed so important 回到过去,小小的目标很重要
Every pot of gold fillin' full of distortion 每一罐金子都装满了失真
Heaven was a place still in space not in motion 天堂是在是遥不可及,而不是在我心里
But soon 但是很快
.
I got you 我拥有了你
I got everything 就像拥有了全世界一样
I've got you 我拥有了你
I don't need nothing 就不再需要其它的东西
More than you 除了你
I got everything 就像拥有了全世界一样
I've got you 我拥有了你
.
We went walking through the hills 攀山越岭
Tryin' to pretend that we both know 假装都知道
Maybe if we save up we can build a little home 如果我们学会储蓄,我们会有一个温馨的小家
But then the hell storm came and yelled,即使再大的暴风雨
"You need to let go, you've got no control, no." “你只需要放手,你不受控制”
.
I got you 我拥有了你
I got everything 就像拥有了全世界一样
I've got you 我拥有了你
I don't need nothing 就不再需要其它的东西
More than you 除了你
I got everything 就像拥有了全世界一样
I've got you 我拥有了你
.
This weight's too much alone 孤独的感觉实在太重
Some days I can't hold it at all 有些时候我感觉到没法承受
You take it on for me 这时候你来到我身边
When tomorrow's too much 以后的日子似乎有很多
I'll carry it all 但我想全都拥有
I've got you 因为我拥有了你
.
And when tomorrow's too much 以后的日子似乎有很多
I'll carry it all 但我想全都拥有
I got you 我拥有了你
.
I got you 我拥有了你
I got everything 就像拥有了全世界一样
I've got you 我拥有了你
I don't need nothing 就不再需要其它的东西
More than you 除了你
I got everything 就像拥有了全世界一样
I've got you 我拥有了你

评论

热度(114)